Golfschoen KLM Open van Duca del Cosma

Duca del Cosma ontwerpt KLM Open-golfschoen

28 juni 2018 Redactie GOLF.NL
Het KLM Open heeft dit jaar zijn eigen golfschoen. Naast de bekende klompen op de tee van elke hole hoopt Duca del Cosma, kledingsponsor van het toernooi, ook dat deze schoen de bezoeker opvalt.

Duca del Cosma verbond zich vorig jaar voor drie seizoenen als kledingsponsor aan het KLM Open, dat dit jaar van 13 tot en met 16 september zijn 99ste editie beleeft op The Dutch in Spijk.  

Het merk, dat naamsbekendheid verwierf door opvallende en modieuze lifestyle-schoenen, lanceerde al een uitgebreide golfschoenenlijn. Daar is nu de KLM Open-golfschoen aan toegevoegd, ontworpen door de Italiaanse ontwerper Baldovino Mattiazzo. De schoen is beschikbaar in twee kleuren blauw met wit en heeft, als knipoog naar de andere partner van het toernooi, ING, oranje veters.

Frank van Wezel, eigenaar van Duca del Cosma, presenteerde de schoen gisteren aan twee topmannen van KLM en ING. ‘We kijken uit naar de samenwerking met deze partners van een prestigieus toernooi als het KLM Open’, aldus van Wezel. ‘We gaan er een mooi feest van maken en dat hebben we met de lancering van deze schoen al ingezet.’

Naast de KLM Open-schoen krijgt Duca del Cosma op het toernooi ook zichtbaarheid dankzij de 1300 vrijwilligers, die door het merk worden gekleed. Ook die kleding werd tijdens de presentatie voor het eerst getoond.

De KLM Open-golfschoen is vanaf juli verkrijgbaar in de pro shops en in de webshop van Duca del Cosma.


Fotobijschrift (boven): Harm Kreulen (directeur KLM Nederland), Frank van Wezel (Duca del Cosma) en Carl Stal (directeur Private Wealth & Asset Management ING) presenteren de KLM Op-en-schoen


MEER INFORMATIE OVER HET KLM OPEN

}