LinkedGolf

LinkedGolf organiseert weer een laddercompetitie

2 april 2015 Redactie GOLF.NL
LinkedGolf organiseert voor het zesde jaar op rij een laddercompetitie. Pin High Golftravel is dit jaar titelsponsor van de matchplay-wedstrijden.

De ‘Pin High Laddercompetitie 2015 by LinkedGolf’ is de nieuwe naam van de wedstrijden die LinkedGolf organiseert. De organisatie heeft inmiddels ruim 7.500 leden op LinkedIn. De leden van LinkedGolf kunnen elkaar via de groepsdiscussie uitdagen voor een matchplay-wedstrijd. De competitie is al begonnen. 

Finale in Frankrijk 

Aan het eind van het seizoen (23-24 oktober) mag de top-4 op uitnodiging van Pin High naar het finaleweekend op St Omer in Frankrijk. Alle andere leden van LinkedGolf krijgen een interessant aanbod van Pin High om deel te nemen aan het finaleweekend. 

‘LinkedGolf is een zeer interessante golfclub voor ons en de afgelopen jaren hebben zij hun toegevoegde waarde bewezen’, zegt Matthijs Hermsen, marketing manager van Pin High Golftravel. ‘Via LinkedGolf hebben we een unieke mogelijkheid om te communiceren met een dynamische ondernemende groep vernieuwende golfers. Daarnaast is het natuurlijk een spannende stap in de verdere groei van ons merk.’ 

‘Het is voor ons een heel positief signaal dat een sterk golfmerk als Pin High met ons wil samenwerken’, zegt Peter van den Broek, een van de oprichters van LinkedGolf. ‘Wij vinden dat van visie en lef getuigen!’ 

Actief op social media 

LinkedGolf is in 2007 begonnen als groep op Linkedin. Het is een initiatief van Wouter Spoor (Roops), Kristian Esser (Mr. Harder) en Peter van den Broek (MerkMakers). De basisgedachte van LinkedGolf: ‘Wij vinden dat een golftoernooi of evenement vooral leuk moet zijn en een sfeer moet creëren die inspireert.’

LinkedGolf is actief op Linkedin, Facebook, Google+, Instagram en Twitter. Op linkedgolf.nl kun je lezen hoe je je kunt aansluiten bij LinkedGolf.

}