Maandenlang is er achter de schermen snoeihard gewerkt aan de ontwikkeling van GOLF.NL, het nieuwe communicatieplatform voor golfend Nederland. Via een boeiende en vooral ook vrolijke paneldiscussie met Jack van Gelder, Ronald de Boer, Joost Luiten, Freek de Jonge, KLM Open-directeur Daan Slooter en NGF-directeur Jeroen Stevens werden op 25 maart website GOLF.NL, het gelijknamige glossy magazine en de vernieuwde GOLF.NL Weekly officieel gelanceerd.
De reacties na afloop van de lancering waren unaniem positief. Zo zei Joost Luiten bijvoorbeeld: “Het is een geweldige stap die de NGF en TIG Sports hebben genomen met deze vernieuwing in de communicatie van de golfsport. Golf is een moderne sport geworden en daar hoort ook een eigentijdse uitstraling bij. Ik hoop dat hiermee nog meer mensen, golfers en niet-golfers, de passie voor golf ontdekken en behouden.”
Hierboven vind je een fotoimpressie van de lancering van GOLF.NL in Amsterdam.