Terug naar Over de NGF

Contact: wij zijn je graag van dienst!

Golfclub, golfbaan, golfer of andere stakeholder: de medewerkers van de NGF staan je graag te woord; persoonlijk, telefonisch en/of per e-mail.

Contactgegevens

Het kantoor van de NGF is sinds 1 november 2017 gevestigd in DeWeerelt van Sport.

Ons bezoekadres 
Orteliuslaan 1041, 3528 BE Utrecht
Navigatie-adres: Janssoniuslaan 44, Utrecht

Postadres: Postbus 8585, 3503 RN Utrecht
Telefoon: 030 - 242 63 70
E-mailadres: golf@ngf.nl

Contactgegevens voor de pers

Heb je een persgerelateerde vraag kijk dan even op deze pagina.

Routebeschrijving

Auto

  • A12 vanuit het westen: neem afrit 16 t/m 18 Knooppunt Oudenrijn. Ga verder op de Papendorpseweg richting de Orteliuslaan. 
  • A12 vanuit het oosten: Neem afrit 16 t/m18 Hilversum-Knooppunt Lunetten. Ga verder op de Papendorpseweg richting de Orteliuslaan.  
  • A2 vanuit het noorden: Neem afrit 6 t/m 8 richting het Marinus van Tyrusviaduct, vervolg deze weg tot de Orteliuslaan.  
  • A2 vanuit het zuiden: Neem afrit Knooppunt Oudenrijn. Ga verder op de Papendorpseweg richting de Orteliuslaan.  

Openbaar vervoer

Vanaf station Utrecht Centraal gaan er drie bussen naar de halte Papendorp Zuid. Deze bushalte ligt direct voor de ingang van DeWeerelt. 

  • Arriva Bus 181 richting Gorinchem
  • Syntus Bus 195 richting R’dam Capelsebrug
  • Arriva Bus 295 richting Schoonhoven  

Parkeren 

Parkeren is mogelijk aan de achterkant van het gebouw. Hier kom je door het volgende adres in te voeren in de navigatie: Janssoniuslaan 59. Mocht deze parkeerplaats vol zijn, is parkeren in de parkeergarage op het terrein van Xpert Clinics (Janssoniuslaan 71) mogelijk. Dit is aan de overkant van DeWeertelt.

Meldpunt dienstverlening NGF

Wij werken elke dag met inzet en betrokkenheid aan de ontwikkeling van golf. Helaas kan het toch voorkomen dat een golfclub of een bij de NGF geregistreerde golfer niet tevreden is over onze dienstverlening. De NGF onderschrijft de beginselen van goed sportbestuur. Wij hechten veel waarde aan het zorgvuldig behandelen van eventuele klachten. Dit in het belang van de klager én in het belang van de NGF. Daarom heeft de NGF een klachtenregeling opgesteld voor situaties waarin een NGF-lid (vereniging of club) of een bij de NGF geregistreerde golfer een klacht heeft over het handelen van een afdeling en/of een persoon die werkzaamheden verricht voor en onder verantwoordelijkheid van de NGF.

Klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van de NGF. Klachten en vragen in het kader van de klachtenregeling kunnen per mail worden gestuurd naar: klachten@ngf.nl.